A jónak mondott vendéglátóhely legfőbb kritériuma, magányos embereknek

Sok írásban, ezen az oldalon is feltűnt már talán a jó vendéglátóhely mellett szóló érvként (főleg kávézók esetében), hogy baráti társaságok számára vonzó legyen, és visszajárjanak oda. Sok kávézó fennmaradásának kulcsa, hogy törzshellyé válik több ember számára is, és így ezen társaságoknak kedvelt “találkahely” is lesz idővel. Ha valaki viszont magányosan látogat kávézókat, pubokat, szinte biztos, hogy érezte már magán, hogy attól volt elégedett, ha a pultos, vagy a pincér mindig közvetlen volt és baráti megnyilvánulásokkal kedveskedett.

Én is inkább olyan ember vagyok, aki nem a barátaival jár kávézni, hanem egyedül, hogy egy kicsit átélhessen a délutánok folyamán egy-két nyugtató pillanatot egy ilyen helyen. Átfuthassa a napi híreket a tabletjén, vagy az újságban, és igyon egy jó kávét (közben pedig tényleg “szusszanhasson” egyet). Viszont jó érzés, hogy a pultnál mindig beszélgetőpartnert találok Mariann személyében. Vagy bárki máséban, csak most kiemeltem a kedvencemet… Ő ismer már, megkérdezi, milyen napom van, és mi dolgom volt ezidáig, de teljesen praktikus dolgokban is tud segíteni. Elárulta például, hogy a Mobilvízszerelő.hu volt az a szerelőgárda, akik olyan gyorsan elhárították a múltkori emlékezetes csőtörést náluk… Amikor én arra érkeztem, hogy minimális technikai leállás után már újra ki is nyitottak. Érdekelt, hogy kik dolgoznak tényleg ilyen jól, mert a felettem lévő lakásban, a társasházunkban éppen beütött a krach. Kész főnyeremény ez a Mariann – gondoltam, mikor kifejtette, ő honnan ismeri őket, és hogyan érhetem el a társaságot a leggyorsabban.

A Mobilvízszerelő.hu arról híres, hogy Budapest mellett ki lehet hívni olyan helyekre is őket, mint Dunakeszi, ahol én élek. (Ahol mi élünk, helyesebben, mert nem én okoztam tehát a problémát, mikor fölöttem vizesedett a fal) És ilyen esetekben is gyorsak! Nekik mindegy, hogy Pest megyén belül hová kell menni, nem vesztegetik az időt. Fel is hívtam a felső szomszédot, hogy van egy jó tippem, és mire hazaértem, nálunk is megoldódott már a gond, mindenestül. Nem kell tudnunk pontosan ehhez nekünk, magunknak megmondanunk, hogy mivel keressük őket, elég körülírni a vélt, vagy tapasztalt problémát, és pár szóból is érteni fogják, mit kell majd csinálni… Ezt teszi a tapasztalat! (30+ év) Ide vezet az évtizedek hosszas munkája, és a felsorolt területeken végzett javítási, karbantartási és kivitelezési feladatok végrehajtásával töltött idő. Hogy mindig gyorsan jön a szakember, és a lehető legjobb szakember fog jönni mind közül. Amelyik pont az adott területhez ért. Mert ők tényleg találkoztak már ilyen jellegű problémák százával, vagy ezrével, tehát már nem fogunk nekik újat mondani, vagy mutatni. Aki “kiközvetíti” nekünk a szakit, az is mindig a helyzet magaslatán áll.

És azon területek listája, amikre már utaltam, tényleg hosszú. A vízcsaptól a komplett fűtésrendszerünkig ők mindent megjavítanak. Akkor is hívhatjuk tehát őket, a Mobilvízszerelő.hu-t, ha valóban nem valami kár ért minket, hanem csak ki akarjuk cseréltetni, fel akarjuk újíttatni a fürdőkádat, teszem azt.

Értjük tehát, valószínűleg mostanra tudjuk is, mert éltünk már át ilyet, hogy milyen érzés, amikor valami akkora probléma üti fel a fejét, amitől mi már kétségbe esnénk, de a szakember csak legyint, hogy “nyugodjunk meg, egy szűk óra és megvan”. Na, ez nagyon megnyugtató tud lenni! Mert a mi problémánk nekünk világvége-érzetet gerjeszt ugyan, de ők talán havonta orvosolnak egy-egy ugyanilyen problémát legalább. (Hiába szerteágazó lehet ezeknek a jellege) És ha nem is egy óra az egész, mert a probléma súlya lényegesen nagyobb, akkor is megcsinálják. Mindig a legtöbbet hozzák ki az adott helyzetből, amely említett “legtöbb” jobbára azt jelenti, hogy megcsinálják úgy, hogy hosszú ideig működjön! Valóban erről híres a Mobilvízszerelő.hu. Felújításhoz, “katasztrófahelyzethez” egyaránt őket riasszátok!